سنگ ماه تولد و خواص آن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان rabit و آدرس rabit.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

خواص سنگ‌ها
هر یک از سنگ‌های موجود در طبیعت خاصیتی ویژه و منحصر به فرد دارد. انرژی از امواج کیهانی عبور می‌کند و به واسطه سنگ‌هایی که بر گردن آویخته‌اید یا به نحوی با بدن شما در تماس قرار گرفته‌اند به شما منتقل می‌شود. علاوه بر این دانشمندان بر این باورند که هر سنگ با متولد ماه خاصی ارتباط بیشتر و بهتری برقرار می‌کند و می‌تواند برای درمان بیماری‌ها یا متعادل کردن قوای روحی و جسمی او موثر باشد. به خاطر داشته باشید که برای متولدین هر ماه، علاوه بر سنگ ماه تولد خصوص خود او، ممکن است چندین سنگ دیگر هم مفید باشد.

سنگ متولد هر ماه
ماه تولد: فروردین

سنگ ماه تولد: الماس
الماس، یکی از گران‌بهاترین و زیباترین سنگ‌های موجود در طبیعت است که با متولدین فروردین ارتباط بیشتری برقرار می‌کند. سمبل قدرت و شجاعت است. عشقی جاودانه را به همراه دارد. این سنگ اعتماد به نفس را افزایش می‌دهد و احساس شکست ناپذیری را در انسان تقویت می‌کند.


خواص درمانی: برای تصفیه و پاک کردن اندیشه و ذهنیات بسیار سودمند است. این باعث تعادل، استقلال و ارج نهادن در ما می‌شود و همچنین حس حسادت را در فرد کنترل می‌کند و عدم اطمینان به دوست یا شریک را از بین می‌برد به طوری که این سنگ برای اعیان و اشراف بسیار لازم است.

ماه تولد: اردیبهشت
سنگ ماه تولد: زمرد
زمرد سنگ ماه تولد دومین ماه بهار است. از زمان خیلی دور به عنوان سنگ درمانی به کار می‌رفته است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن این است که روح و جسم را با هم متعادل می‌کند. این سنگ ادراکات شهودی را افزایش می‌دهد و در ایجاد نبوغ تاثیر دارد. یوگی‌ها و کسانی که مدیتیشن می‌کنند اعتقاد دارند وقتی زمرد همراه دارند زودتر به تمرکز می‌رسند. همچنین موجب تقویت قدرت بیان ودفع‌کننده حساسیت و زودرنجی است. زمرد به ما الهام و بصیرت قوی می‌دهد. قادر به رفع نگرانی‌ها و دلواپسی‌های پنهان می‌شود. این سنگ طلسم سلامتی در مسافرت‌هاست.


خواص درمانی: برای تعادل روح و جسم و همچنین بیماران تیروییدی بسیار موثر است. برای بیماری‌های تصلب شرایین، پارکینسون و صرع توصیه شده است. فشار خون را نرمال و بیماری‌های خونی را درمان می‌کند. قلب و کلیه‌ها توسط این سنگ تقویت می‌شوند. برای رفع دیابت موثر است. عمل پاک‌کنندگی مجاری کیسه صفرا را فعال می‌سازد. علاوه بر زخم معده و روده، در‌دهای ناحیه ستون فقرات و روماتیسم و التهابات مفصلی را التیام می‌بخشد. لوزالمعده، لنف و تیموس و کبد را نیرو بخشیده، سیستم گوارشی را فعال می‌گرداند. این سنگ برای سردرد کودکان مفید بوده و همچنین برای چشم‌های خسته و ضعیف شفابخش است.

منبع:saatchico




:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : چهار شنبه 26 تير 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');